Kalite Politikası
Kalite Politikası ve Kuruluşun Kapsamı
TEKNOSİN Kodlama Sistemleri olarak hedefimiz müşterilerimiz, çalışanlarımız, iş ortaklarımız ve ortaklarımızın memnuniyetlerini en üst düzeye getirmektir.
Bu hedefe ulaşmak için;
TEKNOSİN Kodlama Sistemleri'ni Kodlama ve Markalama Makineleri Satış ve Satış Sonrası Destek alanında faaliyet gösteren firmalar arasında tartışmasız en güvenilir ve saygın firma olarak tanıtmayı,
Müşterilerimize her zaman ihtiyacına en uygun, ileri teknoloji ve güvenilir ürünler sunmayı,
Sunduğumuz ürünlerin sürekli çalışır durumda olması için gerekli teknik, eğitim ve servis desteği vermeyi,
Tüm müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizden yüzde yüz memnun olmalarını sağlamayı,
Çalışanlarımızın motivasyonu ve gelişme azmini en yüksek seviyede tutarak sürekli gelişme için gönüllü katılımlarını sağlamayı,
Faaliyetlerimizi yürütmek için çevreye saygılı olmayı, yasalara ve mevzuata uygun davranmayı,
Kalite Yönetim Sistemini işleyişini ve etkinliğini sürekli iyileştirmeyi, taahhüt ederiz.
Özetle hedefimiz: şirketimizi, müşterilerimiz, çalışanlarımız ve iş ortaklarımız tarafından "her zaman tercih edilen" kılmaktır.
Kalite Yönetim Sistemi Belgelendirme Kapsamı
Teknosin Kodlama Sistemleri; Kodlama ve Markalama Makinelerinin Satış ve Satış Sonrası Teknik Servis hizmetleri alanında faaliyet göstermektedir.
Kalite sunarız
Müşterilerimize ve tüm paydaşlarımıza en iyi hizmeti sunabilmek için ürünlerimizin ve süreçlerimizin etkinliğini sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.
Kuruluşun Bağlamı
İç Hususlar | Dış Hususlar | İlgili Taraflar /Paydaşlar | Beklentiler |
Teknosin Kurum Değerleri ve Teknosin Kurum Kültürü -Güvenilir -Saygın -Sektörde lider -Yasalara uyan -Paydaş memnuniyetini gözeten | Yasal Şartlar - Kanunlar, yönetmelikler… - Tabii olunan kamu kurumları - Gümrük mevzuatları - Standartlar | Tüm kamu kurumları Belgelendirme ve akreditasyon kuruluşları | Kanunlara, yönetmeliklere, mevzuatlara ve standartlara uymak |
Organizasyon ve Sermaye Yapısı | Müşteri sözleşmeleri -Yurtiçi -Yurtdışı | Müşteriler Yönetim / hissedarlar Nitelikli ve eğitimli personel | Doğru çözüm, Doğru teknoloji, Zamanında teslimat, Zamanında servis, Yeterli satış sonrası hizmet, Karlılık ve bilanço yeterliliği, Yeterli ücret ve sosyal imkân, Eğitim ve gelişim |
Altyapı - Bilgisayar Yazılım (GO,CRM…) - Bilgisayar Donanımları - Teknik Servis Donanımları - Binalar - Araçlar - Çalışma ortamı | Tedarikçi sözleşmeleri -Yurtdışı -Yurtiçi | Tedarikçiler | İyi ve doğru temsiliyet, Pazar payı oluşturmak, sözleşme ve ödemeye uyum |
Süreçler ve performansları - Teknik Servis - Satış ve Pazarlama - Tedarik yönetimi - Gümrük - İnsan Kaynakları ve Eğitim - Kalite Yönetim Sistemi - Mali işler - AR-GE ve proje - Depo | Pazar Koşulları Rekabet Koşulları | Rakipler | Adil Rekabet |
Teknolojik değişimler ve gelişimler | Yasal merciler | Kanunlara, yönetmeliklere, mevzuatlara ve standartlara uymak |
Politik, Sosyal ve Ekonomik Çevre | Toplum ve Ülke | İnsanlara ve topluma saygı Ulusal ve Uluslar arası sözleşmelere uyum |
Coğrafi çevre |
